Games Day program újratervezés – no meg a festett Minas Tirith Lovagok

Az előző posztban ott hagytam abba, hogy jó lenne megcsinálni a lovagokat hétvégéig. Ez meg is lett.  A meglévő hatot kicsinosítottam, meg nekiestem a 4 másiknak, illetve megcsináltam alájuk a talpakat, illetve ha már benne voltam, akkor a mozgató tálcákat is. Még két normál dárdás lovagot kapok majd Zirrian hobbitárstól, van egy fém zászlósom, azt adom érte.

sam_3217.JPG

Ez idáig rendben is van, minden a terv szerint alakul GD-re. Aztán ekkor közbeszól az élet, no meg a hobbitársak. Karesz, meg Chava épít egy szupertitkos asztalt, amit szeretnének felvinni a GD-re. Viszont nincs rá seregük. Én meg amilyen balek jószívű vagyok, simán segítek a két újfiúnak. Mondjuk Chava már akkor is tapasztalt játékos volt, amikor én még nem is tudtam létezik a hobbi, de a klubhoz csak nemrég csatlakozott, így újfiúnak minősítettem, Karesznak meg még csak egy játszott meccse sincs, cserébe a Művészellátóban dolgozik, ahonnan az ecsetet, meg minden szükségest szoktam venni. Plusz kb. 13 éve ismerjük egymást, még a diákéveink végéről. Mindketten fantasztikusan ügyesek, hihetetlen kézügyességük van és a kreativitásuk is figyelemre méltó. Nagyon várom az asztalt magam is, hogy milyen lesz.

sam_3226.JPG

Szóval asztal van, sereg kellene nekik. Mondom, nézzük, mim van, mit tudnék vinni, mire elég 3 és fél hét. Megnéztem mennyi urukom van festve, meg mennyi gondori. Nem túl szoros festési részhatáridőkkel fogok tudni vinni nekik egy 1500 pontos LotR – WoR bemutatót. Ez jelent viszont pár dolgot. Egyrészt a KoW meccset sajna vissza kell mondanom, de lehet a SAGA-t is. Nézelődni is alig lesz időm.

sam_3227.JPG

Hétvégén jön a leltár az uruk cuccokkal, valószínű oda kell festeni 6 warglovast, kb 16 egyéb urukot, meg vagy 2 berserkert. Ezeket talpalni is kell. Van két trollom is, amiket be kell mosni. Sarumán és Lurtz festve van.

A gondoriba kell még 24 íjász és 30 gyalogos, 1 Pipin és 1 Fehér Gandalf. Ez lesz az időigényesebb feladat. Ezen felül kb. 20 gyalogsági tálcát kell még rendbe rakni. Nem fogok unatkozni. Természetesen igyekszem a blogon is tájékoztatni a tisztelt érdeklődőket a fejleményekről.

 

A következő részfeladat a gondori íjászok, és a pontos leltár, sereglistával.