A 40K projekt mégis elindul

avagy a KMCS hangulata magával ragad

Legutóbb 40K témakörben ott hagytuk abba, hogy tetszik nekem ez a 40K, meg jó is lenne, de nem mindenben nyerte el osztatlan rajongásom. Ez azóta sem változott meg bennem gyökeresen, de a két KMCS forduló után azt mondtam nekem ez az élmény kell.

image_88.jpg

image_87.jpg

Az elsőre nagyon szerettem volna eljutni Füzesabonyba, Serrath komával megint talalkozni, akit mikor először láttam fantasztikusan szép ogre seregével, rögtön megkedveltem. Akkor játszottuk Zirriannal a Frostgrave tesztmeccsünket, szóval nem most volt. Sajnos az élet azonban mást hozott, nem tudtam akkor elmenni hozzájuk. A beszámolók és képek alapján viszont elhatároztam, egye fene, megcsinálom a Chaos Space Marine seregem méghozzá a dizájnban, háttértörténetben nekem oly kedves Thousand Sons csoport köré építve. A II. KMCS ami itt volt Miskolon, már jobban jött ki, pár órára be tudtam ugrani, és tényleg remek kis rendezvényt raktak össze a srácok. Ritkán látni ennyi játékost egyszerre egy helyen mifelénk. Ez ismét megerősített abban, hogy vágjak bele.

 image_86.jpg

Tehát eldőlt belevágok a 40k-ba és Thousand Sons és Tzeench démonisten egyéb Chaos Space Marine seregeit fogom irányítani.

image_85.jpg

Az első lépés a tervezés. Miből is álljon a sereg? A mag egyértelműen két TS csapat lesz Aspiring Sorcerer és Rubric Marine egységekből. Ide több dolgon gondolkoztam. Sima CSM figurán, csak kékre festve, TS upgrade packkel sima CSM figurán, aztán szembejött az "Ukrán Cucc". Gyönyörű, egyiptomi stílusú űrgárdista figurák. Kapható náluk más is, - http://wargameexclusive.com - de engem most ez érdekelt. Sajnos nincs hozzájuk fegyver, így most is a Hoard'o bit segít nekem.

image_84.jpg

image_83.jpg

Ez magában viszont nem egy csatanyerő felállás.

Kellene melléjük valami közelharcban is használható osztag, így toborzok egy CSM csapatot Aspiring Champion-nel, pisztollyal+lánckarddal. Kell továbbá legalább egy Havoc banda is, de valószínűleg egy rakétás és egy golyószórós osztagot is tudok majd toborozni. Őket CSM és Havoc figurákból készítem el, de Tzeench kék-arany színeire festem őket, néhány figura lehet kap a rendelt  TS upgrade kitekből pár bitet.

image_82.jpg

image_81.jpg

image_80.jpg

Kellene egy Terminátor csapat is, mert olyanok mint Hanson a Zoolanderben (Annyira menők!) Néztem a GW terminátorokat, szépek is, de az "Ukrán Cucc" szebbeket kínál. Nagyon tetszenek a fejek, egyiptom ősi állatistenei elevenednek meg bennük. Egy 6 fős termi csapat, vezetővel simán kijön belőlük. Hoard'o bit segít itt is a fegyverekben. Ezeket mágnessel fel-le vehetőre tervezem, hogy könnyen lehssen majd váltani a felszerelést.

image_79.jpg

image_78.jpg

Terveim megosztottam a klubtársakkal, és így került még hozzám egy TS Dreadnaught meg némi Tzeench démonnépség. Előbbi biztos bekerül a seregbe, - szabályokat még nézem, mert nem Hellbrute-nak akarom hozni, az biztos! - utóbbiak csak majd ha rendes mennyiség lesz belőlük akkor csatlakozhatnak a frontharcosokhoz.

image_74.jpg

 

Nem én lennék ugyanakkor ha megállnék itt, ugyanis a figurákat talpalni is kell. Erre pedig egy nagyon elborult ötletem van. Egyiptomi stílusú nyakékeket találtam eBay-en, pont 25mm kör átmérővel. Nem lehet véletlen. Van szkarabeuszos a varázslók alá, fáraó a bajnok alá, és minden egységtípusnak külön-külön. Ahriman meg kap egy fekete Hórusz szemet. 

image_76.jpg

image_75.jpg

Addig viszont amíg megérkeznek a bitek és figurák egy DeadZone projekt van folyamatban, figurafestés és terepkészítés témakörben. Cikk erről is jön hamarosan!