KoW tesztmeccsre készülődve –gyakorlati rész #1

Az előző posztban bemutattam az elméleti készülődést a hétvégi KoW meccsre.

A gyakorlatban a sereg összerakása azért bonyolultabb sajnos, mivel eddig a Gondoriakat hanyagoltam, mert a Vasudvardi sereggel foglalkoztam, illetve tereptárgyakat készítettem.

A Knightok nagy részét alkalmi vételként szereztem, nagyon olcsó pénzért az eredeti árhoz képest. Soknak törött volt vagy a lova, vagy a fegyvere. Kb egy hónapja jöttek Hoard’o bit-től mindenféle alkatrészek, de nem volt még időm velük foglalkozni. A törött lándzsákat javítottam. Ezt a bitkészletet használtam.

bret-bowmen-banner.jpg

 

Könnyű volt vele haladni, frankó mnőségű műanyag az is. Szike szépen vitte a lovagokat és a biteket is ahol kellett, pillanatragacs meg szépen megfogta. Kettőt konvertáltam zászlósnak, kettőt kürtösnek. a többin csak megragasztottam a törött lándzsát. Van két fém Faramirom, az egyik átalakításán gondolkodok, de az valószínű később esedékes, most marad így. Az egyik lónak a lábát sajnos nem sikerült pótolni rendesen, így majd azon a részen magas lesz a fű a talpon. :)

sam_2930.JPG

Jópár lándzsa a gyalogosoknál törött volt. Ezek egy része is alkalmi vételként érkezett a lovagokkal együtt bagóért. Itt is a Hoard’o segített, valami random javalin formájában. Még múltkoriban vettem frankó kis kézi fúrót meg hozzá fejeket, kb 1200 Ft volt eBayen. Pompásan tisztán fúr, könnyű az ilyesmit pótolni.

sam_2935.JPG

Kardos kéz csak néhány volt törött, azokat is innen pótoltam.

A Numenor Warriorok a képen látható formában jöttek, egyelőre meg vagyok velük elégedve, nem kellett rajtuk javítani semmit ehhez a meccshez.

 

Az íjászokból volt annyi épségben, ami ide kell, de sajnos ott is van elég sok törött, de ez most nem zavart.

A két hős egybeöntött fém figura, festeni kell őket. A teljes Minas Tirith csapaton egységes festést és talpalást tervezek csinálni. A színséma el fog térni a hivatalostól kicsit. A páncél marad fémszínű, a bőrszíjak viszont barnák lesznek, ahogy a lándzsanyél is. A ruha színe sem fekete lesz, hanem lila. Elég sok időt eltöltöttem életemben a Medieval II – Total War játékban, és az elejétől tetszett benne a Bizánci Birodalom lila színsémája. De hogy jön ez ide? Ki szeretném majd próbálni a SAGA rendszert is majd - és a fentiekből valószínű sejtitek Bizánccal - és oda is ezt a csapatot szánom majd, mert a nyáron meghiúsult egy ilyen sereg rendelése.

sam_2933.JPG

A próbafestés megvolt pár hete, de sajnos a bemosást eltoltam - nem kicsit, - így fotó most erről nem lesz, várnotok kell pár napot, amíg kifestek néhányat megint. Valószínű néhány kardossal kezdek.

Végül nézzük a ballistát. Nemrég vettem pár balsafa lapot eBayen. Ebből csináltam egy ballistát. Kb. 8mm széles csíkot vágtam le a lapból, majd 2,2 cm hosszan elvágtam. 3 ilyen lapot ragasztottam össze, alájuk egy negyedik lap került, ami 1 cm-el hosszabb volt. Ennek a többitől túlnyúló részét levágtam úgy, hogy előre mutatva egy háromszöget adjon ki. Ráragasztottam egy darabka hurkapálcát. Ennek két oldalára egy Warhammer night goblin íját vágtam le a kézről és ragasztottam. Középre, nyílnak egy goblin lándzsa került. A talp pedig egy kb. hurkapálca vastagságú műanyag rúdból lett levágva. A lábak slégant lettek vágva hogy stabilabban állhasson. Aztán vágtam alá egy háromszög alakú base-t balsafából, úgy hogy illeszkedjen a KoW talphoz. Kezelőnek két törött íjú Gondori íjász került oda, miután kicsit igazítottam a kezükön.

sam_2938.JPG

A kezelők festése is a lila színséma szerint lesz. A ballista faszínű lesz, az íjkar viszont lehet fémszínű lesz.

Holnap délután és pénteken festés jön, bár biztos nem leszek kész mindennel. A kardosokat és a lovagokat szeretném ha sikerülne talpalni is. Decemberre GamesDayre viszont a teljes seregnek készen kell lennie, ha élesben is tetszik a játék, mert ott is van már egy meccselőjegyzésem.

 

Pénteken jön a folytatás a képekkel a festésről.