Hetedik Alkinosozoriaknazi haditanács – második rész, sereglisták

Eljött az a pillanat a szervezésben, mikor is megosztottuk egymással a sereglistákat.

Na, sereglisták, meg szervezés….

Sebitar - nem kicsit, de legalább jól - behúzott a csőbe. Gyere Keli, jó lesz! Hozzál 3 000 pontot. Mondom, az van, ott áll a polcon, leveszem, viszem. Szól 3 nap múlva: legyen ez 4500 pont inkább. Mondom neki, no para, van annyi, csak kicsit festeni kell. Aztán múlt hét kedden írja, hogy izé, gond van, Manó nem jön, varangur sereg nem lesz, kéne még 1500 pont, vagyis összesen 6 000 (HATEZER!) pont. Természetesen festve. Mondom elmentek ti a koppos bótba sörér, mer’ csinálok valahogy, meg elviszem, de megrugdalok mindenkit, ha nem én nyerek! Debrecenben is mi lett a vége…

Nem baj, megírtam, elküldtem a listát, meg is leszek addig a festésekkel, ha nagy baj nem történik addig. Erre meg írja, hogy ez erős lista, jajj mi lesz ez ellen. Én megmondtam a Risitas videó végén is, hogy még egyszer nem megyek gyenge egységekkel semmilyen baráti buliba, nem én vagyok a hibás, ha nem figyeltetek! :)

Mindenesetre a dolog megihletett – mármint amikor Sebitar elolvasta a listát és jelezte, hogy ez combos – és az előző videónak is jó visszhangja lett, így készítettem egy újat a témakörben.

Fogyasszátok egészséggel.

 

 

Legkésőbb csütörtökön pedig jön végre a teljes fluff a készülődésről!

Hajtás után pedig a sereglistám látható.

 

 

image_89.jpgimage_90.jpgimage_91.jpgimage_92.jpgimage_93.jpgimage_95.jpgimage_96.jpg