A 24 órás festős kihívás - A második felvonás

 

A tavasszal remekül sikerült 24 órás festés után, - vagyis igazság szerint már közben - úgy döntöttünk, hogy a következő kihívásnak a témája a Lord of War kategória lesz, vagyis egy nagyméretű szörnyet vagy karaktert kell majd kifesteni. A kiírást itt találjátok.

magnusthered03.jpg

Igen, ez a figura ennyivel nagyobb azoknál, amiket festeni szoktam!

Számomra egyszerű volt a választás, az Ezer Fiak primarkája, Magnus a Vörös lett a kiválasztott figura. Magnus a Warhammer 40K univerzum egyik ikonikus és megkerülhetetlen karaktere. Az emberiség Istencsászára által genetikai tervezés során teremtett, 20 szuperember egyike. Ezen primarkák közül egyedül ő részesült a Warp áldásában születésekor, ő volt az egyetlen igazi varázsló testvérei közül. Pszichikus ereje egyedül apjáéhoz volt mérhető az emberek közül, de a káosz fondorlatos ármányainak köszönhetően végül ő is elbukott az emberiség felemelése felé vezető úton. Magnus Tzeentchnek, a változás, varázslás, cselszövés és tervezés káoszistenének legnagyobb bajnoka lett. Kedvenc podcasterim fel is dolgozták a történetét több videójukban, ezeket szépen sorban belinkelem lentebb, érdekes hallgatni való.

 Az Ezer Fiak és Magnus élőélete ITT.

A mindent meghatározó, a varázslatok használatát tiltó zsinat krónikája ITT.

És a légió bukása és bolygójuk pusztulása ITT.

A figurát már augusztusban beszereztem, születésnapomra kaptam tündéri feleségemtől. Az összerakás két héttel a verseny előtt kezdődött, bár az összeszerelési útmutatót már jóval előtte alaposan átnéztem.

Duncan festő videója Magnusról alapműnek számít, de fogok rajta változtatni. Több színsémában gondolkoztam. A test, és a hajszín marad az eredeti, az egyértelmű volt, de a szárnyakhoz rengeteg változaton ötleteltem. Ihletet a természetből merítettem. Rengeteg gyönyörűszép madár van a természetben, akiknek a színeit öröm lenne lemásolni. Ott van például a jégmadár, a páva vagy a gyurgyalag, meg még vagy 30 gyönyörű tollas jószág amit alaposan tanulmányoztam, néhány példa itt.

 

"Duncan a legjobb dolog ami a hobbival történt." - Farkas, Lore Gamers, első 24 órás kihívás

 A színsémám végül nem valós madár lesz, mint a többiek által Csikken DP-nek csúfolt figuránál. Az egyénileg épített Démonhercegem, amit 5 másik figurából raktam össze a kék arapapagáj által ihletett mintát kapott. A teste az eredeti Démonherceg, feje a fantasy high elf Frost Phoenix fej, a szárnya egy Reaper Miniatures griff szárnya, a páncéldarabok a Lord of Change dobozból vannak, a kardja pedig Magnus kardja. Nagy munka volt, és majdnem háromszor annyiba került, mint egy normál Démonherceg, de ilyen figura biztos nincs még egy a világon! Erős volt a kísértés, hogy Magnus szárnyai a piros arapapagájét kapják, de mégis másképp döntöttem, bár mint meglátjátok majd azért inspirációt merítettem belőle!

 img_7049.JPG

CsikkenDP akcióra készen.
Szárnyain szereztem egy kis tapasztalatot a tollak festésében Magnushoz

A kihívásba végül ugyanúgy vágunk bele, mint az előzőbe, pénteken bevásárlok a főzéshez és a kaját is elkészítem. Utána délután Groshnál rakjuk össze a festős asztalt és szombat reggel várjuk a vendégmunkásokat. Sebitár lakásfelújítás miatt, Chava pedig munkahelyi elfoglaltság miatt nem tart velünk, de Zirian velünk fest majd. Blogját tessék csekkolni ITT. Ő egy Gargant figurával nevez, Grosh pedig Mortarionnal. Dávidot nagyon győzködtük vágjon bele velünk, de nem merte bevállalni. Pedig az ő korában még simán bele kell menni ilyen huncutságokban, simán bírná szerintünk.

 b29af13d-20b4-4b08-8bb5-2d22ec3b97b1.JPG

Összerakva, de még alapozás előtt. 
A szárnyak, a páncélok és a bal kéz külön, a jobb hozzáférhetőség érdekében

Az esemény Discord szerverén megtaláltok minket, terveink szerint ismét az Aggrax Eartshade csoportban leszünk főleg. A Lore Gamers ismét tart majd élő stream-et, érdemes őket youtube-on figyelni, tuti hozzánk is beköszönnek majd most is.

Bízunk benne, hogyha végezni nem is tudunk majd teljesen, azért jelentős mennyiségű és minőségileg vállalható munka lesz a figurákon! Szurkoljatok, hogy sikerüljön!

Folytatása következik...