Jönnek a sasok! - olcsó LotR fejlesztés


Sziasztok!

Az előző posztban ott hagytam abba, hogy megemlítettem, van két sasom a Triceratropshoz hasonló beszerzési csatornából. Ma volt egy kis időm, így készítettem nekik talpat.

image_5.jpg

Mivel nem volt alájuk otthon megfelelő base, rendelni meg nem akartam, így gyártottam magamnak. Egy még nem befejezett trollom alatti 60mm round base-t használtam sablonnak. Volt otthon normál és vastag csomagoló kartonom is. Figuránként 2 sima és 2 vastag kartonlapot használtam, tehát összesen 8 kört vágtam ki. Egy éles ollóval gyorsan meg is volt. Ezután PVA ragasztóval összeillesztettem őket. Alul sima karton, fényes oldallal lefelé, rá a vastag, aztán újra ez a sorrend. A felső sorban a vastag kartonok belsejében lévő hullámmerevítő száliránya derekszögben ment az alsóra, így erősebb lesz a talp. Maszkolószalaggal körberagasztottam, a hajtásoknál a gyűrődéseket levágtam a szikémmel.

image_3.jpg

Ezután pillanatragaccsal ragasztottam fel a sasokat. Kicsit rádobtam a radiátorra, addig csinaltam egy jó kávét, majd PVA ragasztót vittem fel ecsettel, és jött a papagajhomok a szokásos módon. Megint feldobtam a radiátorra, majd összepakoltam az asztalon. Ezután a legutóbb a Tricivel együtt vett Revell földszinű festékkel óvatosan lefestettem a kavicsot, majd megint visszamentek a radiátorra. Elmostam a kávesbögrét, meg még két talált poharat, és utánna kicsit füvesítettem a talpakat.

Kb. 45 perc volt az egész, anyagköltség minimális, a sasok meg nem voltak 4000 Ft. Összesen. Elégedett vagyok most velük, bár lehet később a kisebb sast átfestem majd.

image_4.jpg

A következő amit szeretnék az a maradék 4 Minas Tirith Knight kifestése, és a mostani 6 befejezése, csinosítása, főleg a két zászlósé. Remélhetőleg hétvégére meglesznek azok is.