GamesDay sereg konverziók és helyzetjelentés

Sziasztok!

Ott hagytam abba legutóbb, hogy sereget állítok össze a GD-re.

Egy Gondori és egy Vasudvari sereg csap majd össze. Oldalanként 2500 pont lesz felrakva az asztalra.

image_9.jpg

 

A jófiúknál lesznek Minas Tirith gyalogosok. 24 db kardos, 24 db landzsas, Numenori Harcosok karddal, 2x24 db, Minas Tirith Lovagok 2x6 db, valamint a két sas. Kölcsönbe idegenlégiósként 2x16 High Elf Bowman érkezik Zirriantól, aki Fehér Gandalfom és Pippinem is kifesti a meccsre. Az asztalra kerülő Radagastot és Faramirt is ő festette. Innen is hálás köszönet érte. 

image_8.jpg

A rosszfiúknál 2 troll adja a badass faktort, de lesz 16 sima ijaszork, 16 uruk scout bowman és 16 crossbowman uruk is. 6 warg adja a gyorsaságot, 16 berzerker az átütő erőt. A sereg magja 2x24 pajzsos valamint 2x24 pikás uruk lesz. Spec karakternek maga Sarumán és Lurtz érkezik, valamint még két sámán került a seregbe. A két neves karit itt is Zirrian festette. 

image_7.jpg

Jelenleg a munka felénél azért bentebb vagyok. Rengeteg talpalás van hátra. Kb 40 MTW, 2 MTK, a numanoriak, a wargok és az uruk sereg majd egésze. Festeni kell még 5 numenorit, 2 wargot, 8 konvertalt uruk scout bowmant, meg kb 50 egyeb urukot. Sajnos azt kell mondjam, lehet hogy az egyik csapat pikas nem lesz kész a meccsre, és a movement trayekkel sem tudom mi lesz.

Pár szó a konverziókról. A scoutokra sajnáltam most pénzt adni, ezért a sok olcsón érkezett törött fegyverű pikasomból konvertálok úgy döntöttem. Van pár warhammer goblin ijász bitem Hoardo-tol, ezekkel oldottam meg. A kézfejeken szűkítettem elég sokat szikével, de így is nagyok kicsit. Lehet később lecserélem, de most jó lesz így. A warglovasok valami ork pajzsokat kaptak, a zászlo meg egy köpeny valamelyik goblin készletből. A wargok színére lesz lefestve. A zenésznél meg egy káosz kürt van, az nem tudom honnan. :)

A háttérben ugyan látszik egy No ma'am bögre, ez ugyanakkor nem azt jelenti, hogy az asszony megorrolt rám, sőt, Ő készített benne egy kávét nekem. Fantasztikus ahogy támogat a projektben. Ha eddig nem vettem volna el, most tenném meg.

image_6.jpg

 

Bocs, a képek most csak telefonnal készültek, remélem csütörtökre lesz okom elővenni a rendes gépet.

Igyekszek befejezni a sereget, remélem sikerül elfogadható állapotba hozni a héten.