KoW tesztmeccsre készülődve –festési rész

A Kings of War tesztmeccsre készülés harmadik fázisáról írom a beszámolót. Volt erről első cikk, hogy honnan is jött ez az ötlet és mit is akarok vinni a meccsre. Aztán jött a második beszámoló arról, hogyan és mivel javítgattam, konvertáltam az egységeket erre a meccsre. Olvassátok azt a kettőt is és hozzá is lehet szólni, nem harap a bácsi, csak az avatárom troll, én magam nem.byz_byzantine_infantry_info.png

Ott hagytam abba, hogy jön a festés a Medieval II – Total War PC játék bizánci frakció színsémája szerint. Akinek nincs meg, miről beszélek, itt egy kép róluk. Nagyon tetszett a bizánci nehézgyalogos, valamint a bizantine lancer kinézete annak ellenére, hogy egyébként a lila nem a kedvenc színeim egyike. Régóta gondolkozok, hogy merjem-e így festeni őket, de láttam fórumokon zöld, kék sőt piros ruhás Minas Tirith harcosokat is, szóval belevágtam.


byz_byzantine_lancers_info.pngLássuk a megvalósítást. Vallejo Game Color és Model Color festékeket használok jórészt. Fekete alapra festettem. Alapvetően jó választás volt, bár legközelebb, ha lesz ilyen nagy gyalogsági zászlóm annak az alapja fehér lesz. A fém színeket vittem fel először, aztán a ruha, majd bőrszíjak következtek aztán a bemosók, aztán az arcszín. Előre szólok, a képek a rossz fények miatt olyanok amilyenek, élőben sokkal lilábbak a figurák, a sárgás fény miatt tűnnek kéknek csak.

sam_2948.JPG

A talpalásnál PVA ragasztóztam a talpat majd papagájhomok jött, ezt lefestettem földszínre – a Müllerben dobálnak igen olcsón festéket az ember után ilyen célra – aztán jött a még tavaly ősszel GD-n HolyInkvizitortól vett fűcsomó-készletem. Ajánlom mindenkinek, nem túl drágáért nagyon megdobja a talpat. Szép zöld színe van, benne kis virágokat idéző színes szemekkel. 4 félém van, teli zöld, valamint a három virágszín: lila fehér és piros. Lila lett a hős, a zászlótartó valamint a lovasok alatt, a ballista pirosat kapott, a kardos gyalogok pedig fehéret. Mivel fehérből kétszer annyi van, mint a többiből a falanx gyalogok és íjászok is ilyet kapnak majd.

sam_2946.JPG

A gyalogokkal elégedett vagyok, azokból kihoztam, amit tudok, a lovasokon még igazítani kell itt-ott. Este választanom kellett a szíjakkal és zászlóval bajlódás-javítgatás valamint a talpalás közt, és inkább utóbbit választottam, mert szerintem többet dob a figurán - asztalon megjelenés szempontjából, - valamint előbbit könnyebb akár 30 perces etapokban, esténként is pótolni, mint utóbbit.

sam_2957.JPG

Tervek a jövőre: A teljes sereget ilyen sémára tervezem lefesteni, kivéve a Numenori Harcosokat. Ők egyelőre maradnak így, ahogy megérkeztek hozzám az eBayről. GD-re szeretném kifesteni a teljes Gondori kontingenst, mind KoW mind LotR meccsekhez, valamint SAGA-hoz is. Ez legalább még 70 figurát jelent, és akkor a rangerekről még a Dol Amroth Pikemen csapatról még nem is beszéltem.

sam_2950.JPG

Majd elfelejtettem, játszunk holnap egy FrostGrave meccset is, ahhoz meg tokeneket készítettem még két hete. Alant a tokenek, van itt Falusi Excalibur, Majdnem-Kába-kő, Kisköltségvetésű Menóra, Olyanmintaszentgrál, no meg olcsó drágakő műanyagok. (Lehet a vödröst átfestem pirosra és akkor Hissazul rubinjai lesznek, a négyféle ékkőre meg ráfogom, hogy Dareiosz király mesés kincsei, és egyből legendás kincs lesz mindegyik!) Fele eBay, másik fele Hoard’o bit jóvoltából. Szerettem volna egy-két uruk hai harcost is konvertálni boszorkányom mellé, kiváltva a csótányorkokat a csapatból, de ez most elmaradt.

12108280_10207914762807428_2480391071605688066_n.jpg

Lett volna Star Wars Amada meccs is holnap, de Zoltán úr lebetegedett – innen is gyógyulást! – így remélhetőleg a KoW népesebb nézősereget vonz majd, és talán FG-be beszállnak mások is. Még Augusztus végére csináltam tesómnak meg TamásVőfélyemnek egy-egy warbandet, de sajna nem úgy jött ki, hogy tudjunk kockázni. Remélem, holnap ők is átesnek a tűzkeresztségen. Kép most róluk nincs, majd abban a posztban.

A lejátszott meccsekről és a klubnapról beszámolóra számíthattok kb. hétfő-kedd környékén. Valószínű duplaposzt lesz, a két játékot külön-külön rakom majd fel.

Jó kockázást mindenkinek a hétvégére!