Téli álom vége

Vigyázat! Gigaposzt jön sok képpel! Én szóltam....

Sziasztok! 
Elnézést kerek először is törzsolvasóimtól, amiért ilyen hosszú ideig nem volt bejegyzés.
November óta gyakorlatilag alig volt időm a hobbira. A debreceni csata krónikáját meg sem írtam, csak egy Risitas -videót készítettem belőle, amit most észlelek, hogy ide ki sem raktam. Pótolom.
<Akinek nincs meg, előzmény és ihlet Kabától 40K témakörben ITT, Pogitól pedig történelmi verseny miatt ITT.>
Csataleírást valószínű már nem fogok írni róla, de ki tudja....

 

Ami sok-sok egyebek történtek még, de külön posztot nem szentelnék most neki:
A GamesDayre sikerült kifesteni jónéhány Gyűrűk Ura mordori ork figurát, illetve 8 numenori harcost "megigazítani", hogy a Scenery World Workshop lávás asztalán megtarthassam a "Mordor ostroma" bemutatót, melyhez a nemestündéket Zirrian biztosította.

mordor1_sok.jpg

mordor2pajzs.jpg

numenor.jpg

A bemutató jól sikerült, bár sokan inkább csak nézték az asztalt és a beállított figurákat, de így legalább nekem is volt lehetőségem körbenézni. 
fekvo_k.jpg
allo_k.jpgKarácsonykor szerencsére sikerült hosszú idő után tesómmal is kockázni egyet. LotR SBG meccsen a tanyavédős küldetésben 4:0-ra kente el a számat az öcsém a mordori orkokat irányítva..
sbg1.jpg
sbg2.jpg
sbg4.jpg
sbg3.jpg
A Miskolci Makettfesztiválra sem tudtam figurákkal nevezni, vagy bemutatót tartani, csak nézőként jutottam ki, mindenhez kellett volna még kicsi idő, hogy ott is fel merjem rakni, de sajnos nem volt. A rendezvény egyébként idén is nagyon színvonalas volt, de nekem most csak napi 1-1 óra jutott belőle.

mf1.jpg

mf2.jpg

mf3.jpg

Az oka pedig a lakásfelújítás és költözés. Február utolsó hétvégején ugyanis beköltöztünk a saját lakásba. A konyhabútor még érkezik, a gardrób még nincs polcozva, de a háló és fürdő kész, a többi is meglesz lassan. Múlt héten Grosh is elkezdte a fúrás-faragást, szóval szeretnek minket a szomszédok. Most lett egy kis időm, valamint Sebitár meghívott egy garázs-partyra, melyben oldalanként 12500 pont állna fel KoW rendszer szerint, és lenne benne várostrom. Lehet erre nemet mondani?
osogolth.jpg
Szóval a makettszobában szereztem magamnak a feltornyozott dobozok közt egy asztalt meg két polcot, és elkezdtem felkészíteni a sereget. Csakhogy ezt, ugye meg is kell írni, mert Kaba is ír, az meg mégsem járja, hogy az orkok krónikája legyen az egyetlen forrás! :)
Nem kell tehát aggódni, a héten lesz még poszt, nyugi!