Murder1K Age of Sigmar verseny - 2. rész, első tesztjáték

Mint az első részben felvezettem, a nyári remek élmény hatására, a nyári sűrű programok után úgy döntöttünk a következő Murderre is elmegyünk. Ezúttal komolyan véve mindent, az előzőnél alaposabb felkészüléssel vágunk bele a versenybe.

A részünkről meghiúsult Pergőtűz2 hétvégéjén meg is tartottuk az első tesztmeccset Groshhal, a harmadik küldetést próbáltuk ki. Lényege, 4 objektívát lehet foglalni, amiből az egyik fordulónként váltakozva több pontot ér.

a6703807-673e-4e25-b7be-d42a435fe56e.jpg

Gyíkemberek harcra készen

 „Mindkét fél dob egy kockával, egyező eredmény esetén újra, ameddig valamelyik játékos kockáján nem nagyobb az érték. A magasabbat dobó játékos választja ki, hogy melyik felállási zónát választja. A felállási zónák az alábbi ábrán láthatóak. Az objektívák előre meghatározottan helyezkednek el, a táblanegyedeket elválasztó vonalak közepén. A játékosok ezt követően felváltva teszik fel egységeiket a pályára, azzal, hogy a magasabbat dobó játékos teszi fel az első egységet. Aki először befejezi az egységek felrakását dönthet a kezdésről.”

„Minden objektíva 2 VP-t ér. Az objektívát az fogja, akinek az egysége 6 inchen belül kerül a közepéhez, az egységszám dönti el, hogy melyik játékos fogja az objektívát. Az objektívák otthagyhatóak.

Az első kör megkezdését megelőzően, de a játékosok sorrendjének eldöntését követően a második játékos kiválasztja az egyik objektívát, amely 4 VP-t ér. A következő körökben hasonlóan, a körök megkezdését megelőzően a második játékos dönt, hogy az előző körben 4 VP-t érő objektívától jobbra, vagy balra található objektíva érjen 4 VP-t.

Az objektíválért járó pontokat az adott játékos köre végén írják a játékosok. 

A küldetés legfeljebb öt körig tart, ha az egyik sereg teljesen elpusztul az ötödik kör előtt, a játékosoknak akkor is végig kell játszaniuk a köröket, hogy a tényleges végső pontszámot meghatározzák.

A generic Battle tacticok alkalmazhatóak, frakció specifikusak NEM (1 VP+1 VP lehetséges).”

 9ea4476d-bbbb-4941-aa98-7a051a6f3496.jpg

Nurgle apó hívei lázasan várják a csata kezdetét

A meccs kiegyenlítetten indult, aztán a közepén Grosh elkezdett elszakadni, de még szoros volt, majd az utolsó két fordulóban végül szépen bedarát mindent.

Álmosan kezdett mindkét csapat, óvatos rohamtáv méregetéssel sasszéztak egymás felé a csapatok. Az első két körben feváltva szerezte meg a két oldal a prioritást, de döntetlen állásnál a harmadik körben a Nurgle csapathoz került az értékes objektíva, így agresszívabb ütembe kellett váltanom. Ennek eredményeképpen sikerült elvennem egy objektívát, de megkezdődött egy számomra annyira nem kedvező birkózás. Ebben kijött a két sereg kódexei közti időeltolódás. Az hogy seregemben írd és mondd, mindössze két fegyvernek van csak páncélátütése, míg ellenfelemnél csak kettőnek nem, valamint neki alapértelmezetten is jobb páncélmentője van, plusz még extra mentő dobása is van mindennek, megpecsételte a sorsomat. Tudtuk, hogy jobb a serege és ez igazolást is nyert.

Az, hogy nem ért el kétszer annyi pontot, mint én, nekem már sikernek számít ebben a felállásban.

01e15877-dc1d-47e3-9469-3b2b77b8dd1f.jpg

Ádáz közelharc

Remek hangulatban telt a délelőtt, majd délután átgurultunk Zirriannhoz és még egy Bolt Action meccset is lejátszottak a srácok, én pedig megkaptam a korábban megkezdett magyar seregemhez jópár dolgot, amivel én is képes leszek egy használható csapatot létrehozni. Ez a projekt valószínűleg jövő év elején kezdődik majd.