Murder1K Age of Sigmar verseny - 3. rész, második tesztjáték

A szombati bedolgozós munkanap végén úgy éreztük megérdemlünk egy jutalomjátékot pihenésképpen Groshsal. Murder1K-ra készülve ezúttal az én asztalomon játszottunk, választásunk a második küldetésre esett.

A négy asztalnegyed közepén egy-egy objektíva van, amit csak hős szerezhet meg, de ő ugyanakkor fel is veheti és cipelheti azt.

Mindkét fél dob egy kockával, egyező eredmény esetén újra, ameddig valamelyik játékos kockáján nem nagyobb az érték. A magasabbat dobó játékos választja ki, hogy melyik felállási zónát választja. A felállási zónák az alábbi ábrán láthatóak. Az objektívák előre meghatározottan helyezkednek el. Minden táblanegyed közepén található egy objektíva. A játékosok ezt követően felváltva teszik fel egységeiket a pályára, azzal, hogy a magasabbat dobó játékos teszi fel az első egységet. Aki először befejezi az egységek felrakását dönthet a kezdésről.

a53aa0af-534e-46f0-b64a-d4843f3bee81.jpg

Felállási zónák

Minden objektíva 2 VP-t ér. Az objektívát az fogja, akinek LEADER egysége először talpkontaktba kerül az adott objektívával (mozgási fázist talpkontaktban kell befejezni a felvételhez). Ezt követően az objektíva az adott LEADER warscrolljára tehető, vagy más módon jelezhető, hogy nála van. Egy LEADER legfeljebb 1 objektívát tarthat magánál.

Az objektíva csak akkor vehető el ha az adott LEADER elpusztul, ilyenkor a LEADER eredeti base-éhez amilyen közel lehet fel kell helyezni az objektívát és újra foglalhatóvá válik egy másik LEADER egység által. A másik játékostól megszerzett objektíva 3 VP-t ér. Az objektívát birtokló LEADER egységek 12 inch-es közelében nem hajtható végre summon, teleport, vagy hasonló jellegű mozgás egyik irányba sem. Azaz pl Stormcast egység nem kerülhet feltételre mellé, illetve fly high sem használható. Az objektíválért járó pontokat az adott játékos köre végén írják a játékosok. A küldetés legfeljebb öt körig tart, ha az egyik sereg teljesen elpusztul az ötödik kör előtt, a játékosoknak akkor is végig kell játszaniuk a köröket, hogy a tényleges végső pontszámot meghatározzák

A generic Battle tacticok alkalmazhatóak, frakció specifikusak NEM (1 VP+1 VP lehetséges).

f30e3b98-4e88-4717-a497-32349866cfb9.jpg

A Carnosaur nem akar fogócskázni a Pestislovagokkal

Kihasználva hogy neki csak egy, nekem viszont két hős van a seregben, az első körben már előnyre tettem szert. A második körben idézni tudott egy hőst, a korhadt fájának köszönhetően jó helyre. Ezután ő fel is kapta a második objektívát, és ezáltal szoros lett az eredmény, de a GUO végül nem ért be közelharcba, nem tudta megölni egyik hősömet sem, így az asztal széléig hátráló szörnylovas hőseim révén sikerült taktikai győzelmet aratni.

Seraphon 20, Maggotkin 18.

20962df3-dd2c-4abe-9ec0-1a72e30d31ba.jpg

Nem gyávaság, hanem taktikai visszavonulás, mely győzelmet jelentett seregemnek!

Note: A küldetésben kritikus lesz a versenyen a karaktervadászat, és a pozíciós blokkolás a kisebb egységekkel a hősök előtt, sok múlik a 3. kör kezdésén, de izgalmas küldetés volt, amin végül az előre kitalált taktikám – végre egyszer valahára – működött is.