Kreatív seregépítés: élőholtak papírból KoW bemutatóra

Sziasztok!

Következő tervezett bemutatónk a "the Forge" csapattal majd május utolsó hétvégéjén, szombaton, Sajóvámoson lesz. Tavaly már voltunk itt, akkor Gyűrűk Ura SBG bemutatót tartottunk valamint Warhammer Fantasyt. Az elmúlt évben a klub viszont nagyon átállt a 40K és KoW rendszerekre, így valószínű ezekkel megyünk majd ide is. KoW rendszerből valószínű tartunk egy klubversenyt is, nem csak ismertető játékot, ahova szintén kellenének a figurák, így kellett valami alternatíva a bemutatóra. Lett is egy ötletem legutóbbi Pinterest böngészésem közben.

A LotR SBG magazinhoz voltak mellékletben ilyen nagyon tuti lapok, kinyomtatható figurakártyákkal. Ebből néztem meg az Army of the dead sereget. Csak a sima gyalogság volt meg, de a GW honlapján a lovas figura és a király képe is elérhető, pont megfelelő formában. 30 másodperc Google kereséssel pedig a zászlós is fellelhető. 15 perc szerkesztés után minden elő volt készítve a nyomtatáshoz. Amikor néztem kiderült, hogy hoppá, kettőt kell összeragasztani, akkor kell egy tükrözött változat is, így szimmetrikus lesz, ha összeragasztom őket.5 perc alatt javítottam, majd a szokásos sarki nyomtatósnál meg is volt 500 Ft-ból az egész sereg.

army_of_the_dead_2.jpg

dead_riders.jpg

Hazavittem, kivágtam a figurákat, összeragasztottam, úgy hogy a két lap közé raktam 1 lapos fogpiszkálót. Sajnos kifogyott az otthoni készlet a horda felénél, holnap vennem kell a boltban.

A sereg alá készítettem tálcát is, hasonlóan, mint a sasoknál. Vastag kartont használtam. Dupla vastagságot használok, a két lapnak más irányba megy a hullámmerevítés száliránya, így erősebb a tálca.

sam_3873.JPG

Ahogy ez megvan, körberagasztom maszkoló szalaggal, a széleknél bevágom, majd így behajtom.

sam_3874.JPG

sam_3876.JPG

Ezután megy fel rá a szokásos PVA+homok, ahogy megszáradt a radiátoron ment rá a barna festék.

sam_3877.JPG

Ekkor jött a vége, a tálcán kézi fúróval lyukakat fúrtam, kicsi pillanatragacsot csöppentettem bele, majd ide beillesztettem a fogpiszka alját. Azonnal köt, stabilan fogja a figurát.

Kis PIMP ment még a kész talpakra, miskolci régiségvásáron van egy főleg játékokkal foglalkozó árus, néha vannak olcsón különböző kis csomag kavicsai meg műfüvei. Ha van megfelelő szoktam is venni tőle. Ide most a fehér apró kavicsokat és a kiégett sárga füvet használtam.

sam_3880.JPG

Meglepődtem, jobb lett, mint vártam. Ha azt nézem maximum ezer forintból meg is volt az egész hatszáz pontos KoW sereg, még elégedettebb vagyok vele.

A bemutatóra szerintem tökéletes lesz, bár ha idővel sikerül bővíteni a festett figurakészletet, lecseréljük őket.

Májusig érkezik még ugyanígy egy-egy 600 pontos ember, törpe, tünde, ork és goblin sereg is terveim szerint, ha pozitív a fogadtatás.

A 600 pontos élőholt sereg:

Revenant King - 120 pont

Undead Army Standard Bearer - 50 pont

Revenants with shield horde - 200 pont

Revenants with two-handed weapon regiment -120 pont

Revenant Cavalry troop - 110 pont

sam_3886.JPG

Nektek mi a véleményetek róla, mennyire eretnekség, mennyire kreatív eszközhasználat?